FAQ

Podziel się

Poniżej znajdą Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

W jakich godzinach parking jest czynny?
Parking jest czynny przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

Jak można  wjechać na parking?
Wjazd na parking znajduje się od ul. Głogowskiej 11 (mniej więcej na wysokości dworca PKP).

Jak można wyjechać z parkingu?
Wyjazd z parkingu znajduje się od ul. Głogowskiej 11 (mniej więcej na wysokości dworca PKP).

Jak wyjść z parkingu?
Wyjście dla pieszych z parkingu jest możliwe dwiema klatkami schodowymi.

Jakiej maksymalnej wysokości może być samochód wjeżdżający na parking?
Parking jest przeznaczony wyłącznie dla pojazdów osobowych i wysokości nieprzekraczającej 2 metrów.

Czy z parkingu mogą korzystać samochody zasilane LPG?
Zakazuje się parkowania samochodów z instalacją gazową LPG na terenie parkingu.

Gdzie można znaleźć informację na temat opłat parkingowych?
Cennik znajduje się przy wjeździe na  parking oraz przy kasach automatycznych w klatkach schodowych na poziomie -1. Wszystkie ceny można  również sprawdzić tutaj.

Jak zapłacić za parkowanie?
Opłaty należy dokonać w kasach automatycznych gotówką lub kartą płatniczą.

Gdzie i kiedy uiszcza się  opłaty za parkowanie?
Przed wyjazdem z parkingu należy udać się z biletem do kas automatycznych, zlokalizowanych na terenie parkingu, bądź w przypadku awarii  kasy automatycznej należy wcisnąć przycisk interkomu i poczekać na dalsze instrukcje. Po uiszczeniu opłaty parking należy opuścić w ciągu 15 minut.

Jak  otrzymać paragon już po zapłaceniu?
Paragon otrzymuje się  wyłącznie w trakcie płatności w kasie automatycznej. Należy wybrać odpowiedni przycisk podczas opłacania biletu. Jeśli się o tym zapomni i wyjedzie, nie jest możliwe wystawienie paragonu za usługę.

Co w przypadku utraty biletu parkingowego?
W przypadku utraty przez Użytkownika Parkingu biletu parkingowego z jakiejkolwiek przyczyny, pobierana jest opłata parkingowa w wysokości obliczonej za cały okres postoju, powiększonej dodatkowo o opłatę w wysokości 50,00 PLN. W przypadku zgubienia biletu, na kasie automatycznej oraz  kolumnach wjazdu /wyjazdu znajduje się specjalny przycisk połączenia z Obsługą Parkingu (interkom), który należy wcisnąć, , aby uzyskać informację o dalszych krokach. 

Jakie są ceny abonamentów parkingowych?
Informacje o cenie i rodzajach abonamentów znajdują się  w Cenniku.

Czy można otrzymać  faktury za parkowanie?
Fakturę - paragon z NIPem  otrzymuje się  wyłącznie w trakcie płatności w kasie automatycznej. Należy wybrać odpowiedni przycisk podczas opłacania biletu w kasie automatycznej, paragon z NIP, który umożliwia wpisanie nr NIP i nazwy firmy.

Co należy zrobić, jeśli  pieniądze utknęły w kasie automatycznej podczas płacenia?
Prosimy o poinformowanie o sytuacji przez interkom znajdujący się na kasie automatycznej.

Czy niepełnosprawni mogą parkować za darmo?
Miejsca postojowe specjalnego przeznaczenia są płatne.

Czy możliwe jest bezpłatne parkowanie?
Parkowanie bez opłat nie jest możliwe.

Czy na parkingu znajduje się obsługa?
W przypadku problemów technicznych należy skontaktować się  z obsługą za pomocą interkomu.

W przypadku dodatkowych pytań, należy zadzwonić pod numer tel. 61 869 2000,  lub wysłać e-mail na adres: info.

W jaki sposób można złożyć reklamację?
W celu złożenia reklamacji należy zadzwonić pod numer tel. 61 869 2000,  lub wysłać e-mail na adres: info

Czy  będą toalety na parkingu podziemnym?
Tak.

Czy będą dostępne stacje ładowania pojazdów?
Nie.

Czy będą udogodnienia dla osób niepełnosprawnych?
Parking jest dostosowany, będą też standardowo wyznaczone miejsca dla niepełnosprawnych. 

Masz pytanie napisz do nas:

Formularz Kontaktowy